wtorek, 10 marca 2015

Mini obrazki

Wprowadzając się do naszego mieszkanka, mieliśmy je praktycznie urządzone. Przyjść i mieszkać. Meble, kwiatki, obrazki... wiele rzeczy pozostało. W toalecie wisiały 4 małe ramki z malowanymi kwiatami. Średnio mi się to podobało, ale jakoś nie przeszkadzało i tak sobie wisiały. Jednego dnia jednak wpadłam na pomysł, żeby te obrazki trochę zmienić. Przydały się nożyczki, gazeta i szablon gwiazdki. Kilka minut wystarczyło, by ramki przeszły swoją metamorfozę.


Długo tak wisiały gwiazdki, bo bardzo mi się spodobały. 
Ostatnio jednak poczułam wiosnę, a w sklepie zobaczyłam kolorowe papiery z motywem Wielkanocnym i postanowiłam, że znowu odmienię swoje ramki. Gwiazdki schowałam do pudełka, myślę że jeszcze powrócą...





Taka sobie rameczka, a tyle możliwości...

Pozdrawiam, Agnieszka


6 komentarzy:

  1. ja się już zastanawiałam gdzie Ty się podziewasz :)
    Metamorfozę ramek uważam za udaną :) sama mam cztery ramki w których wiszą dolary i tak już mi powoli się znudziły. Myślę co by tu z nimi wykombinować....
    pozdrawiam Cię serdecznie
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com
    ps. kupiłam maszynę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No witam, trochę mnie nie było, ale już wraca, wiosna dodała mi energii :) No właśnie to że masz maszynę już wiem, czekam co tam wyczarujesz. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Rewelacja :) pomysłowe, urocze i jak wiele możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dokładnie, możliwości mnóstwo :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Super! Zainspirowałaś mnie. Czeka mnie urządzanie sypialni po remoncie i planuje ładne ramki ze zdjęciami. Myślę, że wykorzystam Twój pomysł w wersji XXL i w wersji S w pokoiku dziecka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło, teraz nic tylko zabierać się do pracy. Daj znać jak się będziesz chwalić swoimi ramkami, chętnie podejrzę . POzdrawiam

      Usuń