niedziela, 16 listopada 2014

Liebster Blog Award - odpowiadam ;)

Jakiś czas temu zostałam nominowana do zabawy na blogu "Liebster Blog Award". Zabawa polega na tym, że trzeba odpowiedzieć na pytania od nominującego, a następnie nominować kolejne 11 osób i zadać im pytania.
Postanowiłam odpowiedzieć na nominację, będzie to też dodatek do zakładki "O mnie".
Dostałam nominację od trzech osób i na wszystkie odpowiem :)


Pytania od Odtwórczo z bloga handmade-ania.blogspot

1. Tworzyć do szuflady, czy dla ludzi?
dla ludzi
2. Denerwuje mnie, gdy ktoś....
kłamie
3. Moja twórczość....
daje mi radość i spokój
4. Lubię, gdy....
moja praca przynosi pozytywne efekty
5. Moją słabością jest....
niesystematyczność
6. Chciałabym nauczyć się....
grać na gitarze
7. Planuję....
uszyć kocyk na maszynie


Pytania od Anna Parszewska z bloga decupogodzinach.blogspot

1. Twój ulubiony kolor i dlaczego?
nie mam
2. Twoja największa zaleta?
chyba pracowitość
3. Twoja największa wada?
niesystematyczność
4. Ulubiona pora dnia i dlaczego?
rano, bo to początek nowego dnia
5. Film w kinie czy na kanapie w domu?
w kinie
6. Czego najbardziej się boisz?
wojny
7. Co sprawia Ci największą radość?
śmiech mojego dziecka
8. Jesteś śpiochem czy rannym ptaszkiem?
ani nie śpię dużo, ani nie lubię wstawać skoro świt, chodzę późno wstać a rano wstaję bo muszę ;)
9. Pies czy kot?
zdecydowanie pies
10. Kawa czy herbata?
kawa
11. Rozważna czy romantyczna?
chyba raczej rozważna...


Pytania od Aga Ślązak 

1. Blogujesz bo?
sprawia mi to przyjemność, poznaję ludzi... szukam inspiracji i nowych pomysłów
2. Jak odkryłaś swój talent?
talent? hmm... przez przypadek
3. Co daje Ci tworzenie?
spokój i radość
4. Odpoczywasz przy?
lampce wina i ulubionym serialu
5. Ulubiony zwierzę?
nie mam
6. Film który możesz oglądać setki razy?
może... "Francuski numer"
7. Kawa czy herbata?
kawa
8. Inspiracji szukasz w?
internecie i Ikei
9. Święta to?
magiczny czas
10. Wakacje w SPA czy wypad pod namiot?
marzy mi się SPA
11. Szczęście to?
wygrana w Lotto ;) hehe



A teraz moje pytania:
  1. Góry czy morze?
  2. Tworzysz w nocy, czy za dnia?
  3. Ulubiony sport? 
  4. Jakiego rodzaju muzykę słuchasz?
  5. Wakacje na leżaku czy zwiedzanie?
  6. Ulubiony przedmiot w szkole?
  7. Lubię tworzyć, bo...
  8. Blogowanie daje mi...
  9. Rozmowa przez telefon, czy wiadomość tekstowa?
  10. Marzy mi się...
  11. Prysznic czy wanna? ;)
Do odpowiedzi na powyższe pytania nominuję:

Uff, dużo tego... ale w końcu się uporałam :)

Na koniec, żeby nie było bez zdjęć, pokażę wam jak moja podkładka z klamerek idealnie pasuje w kuchni mojej koleżanki, a z dzbanuszkiem z Ikei tworzą niezłą parę :)


Pozdrawiam, Agnieszka

19 komentarzy:

  1. Fajnie że dałaś się chociaż troszkę poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji i serdecznie dziękuję za moje wyróżnienie :) Bardzo mi miło :)
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominacje, świetne pytania :D Spróbuję odpowiedzieć na nie w najbliższym czasie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam gratulacje. Dzięki za nominacje :-). Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Klamerkowa podkładka-piękna i orginalna, dzbanuszek zreszta też :) A wojny sama się obawiam, "Francuski numer"- chetnie zobacze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnień :) Klamerkowa podstawka jest super.
    Dziękuję za zapisanie się na moje Candy - życzę powodzenia podczas losowania :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnień :* i dziękuję, że uznałaś mnie, mojego bloga i twórczość - godnych takiego wyróżnienia :**** W najbliższych dniach (mam nadzieję) odpowiem na pytania i nominuję kolejne blogi :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń