niedziela, 19 października 2014

Moje pierwsze CANDY

Tak jak obiecałam w poprzednim poście, że będzie niespodzianka... to właśnie dziś zdradzam tajemnicę.
Chciałabym wszystkich gorąco zaprosić na pierwszą na tym blogu zabawę CANDY
Sama biorę udział w takich wydarzeniach na innych blogach i jakiś czas temu wygrałam w jednej takiej zabawie TU. Dlatego postanowiłam, że i na moim blogu nie może zabraknąć takiej zabawy. Jako, że u nas w sklepach jest mnóstwo różniastych "przydasiów", postanowiłam się troszkę nimi podzielić. 


Zasady mojego Candy są bardzo proste, wystarczy:
  • wstawić na swojego bloga powyższy podlinkowany banerek
  • zostawić komentarz pod dzisiejszym postem z wyrażeniem chęci udziału w zabawie 
  • anonimowi proszeni są o pozostawienie adresu email

Zabawa odbywa się również na facebooku, gdzie wystarczy udostępnić publicznie zdjęcie konkursowe i w komentarzu napisać, że zapisujecie się do zabawy.
Biorąc udział w zabawie na blogu i na facebooku szanse na wygraną są podwójne.

Miło mi będzie, gdy zostaniecie ze mną na dłużej. Zapraszam do obserwowania mojego bloga i polubienia mojego profilu na facebooku.


Do wygrania różne "przydasie":
kartki do scrapbookingu, wstążka, kokardki, taśmy washi, filc z nadrukiem i inne przydatne rzeczy ;)


ZAPRASZAM GORĄCO !!!!!

Zabawa trwa 4 tygodnie, zaczynając od dziś a kończąc 19 listopada !!!

Pozdrawiam, Agnieszka

154 komentarze:

  1. Pewnie, że się zapisuję. Jestem już u Ciebie jakiś czas i powoli jestem częściowym sprawcą tej zabawy, jeśli tak mogę napisać:). Przy okazji w banerku masz błąd datowy:). Już zamieszczam u siebie banerek.

    Pozdrawiam ciepło:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ty szybka jesteś :) zauważyłam ten błąd i już zmieniłam, to chyba ze stresu ;) Pewnie, że ta zabawa u mnie to po części twoja zasługa. Już jakiś czas temu planowałam taką zabawę, a dzięki Tobie mam pretekst no i mogę się odwdzięczyć za wygraną u Ciebie :) Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

      Usuń
  2. Zapisuję się z miłą chęcią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Zapisuję się do zabawy.☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się i ja :) Banerek już u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się do zabawy :) Banerek na: http://handmade-ania.blogspot.com
    A do tego obserwuję, bo dzieją się na tym blogu cuda, z którymi chcę być na bieżąco :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki

    pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemny i wysokokaloryczny zestaw słodkości:-) Warto poogonkować i dać szansę szczęściu:-)
    Serdecznie i jesiennie pozdrawiam:-)
    (strzepki-okruchy.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakież słodkości na świąteczno-uroczyste twórcze prace! Chętnie stałabym się właścicielką takich pyszności :-)
    Może szczęście dopisze?
    serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie, u mnie wkrótce 4 rocznica i też będą słodkości:-)
    http://czarnyczarnykot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie że się zapisuję do zabawy :-) może mi się poszczęści :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością się zapisuje. Nie można przejść obojętnie koło takich cukiereczków. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale mega słodycze przygotowałaś ... chyba idą święta ??? Chetnie się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak... u nas w sklepach święta już czuć, powodzenia :)

      Usuń
  12. ale słoduchy! w sam raz dla łasuchów, do których należę :)) dlatego z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce z nadzieją w sercu :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślałam, że znajdą się jakieś łasuchy ;) powodzenia :)

      Usuń
  13. Widzę smakowite przydasie, więc staję w kolejce! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne te przydasie.Staje w kolejce i liczę na szczęśliwy traf.Zapraszam z rewizytą banerek umieszczam u siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia :) U Ciebie już byłam i co nieco podejrzałam ;)

      Usuń
  15. Ustawiam się w kolejce baner juz jest u mnie na blogu:)
    \Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydasie bardzo pożyteczne - przydałyby się przed Bożym Narodzeniem. Staję z ochotą i zapraszam na Powoluśku na swoje candy w angielskim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przyjemnością przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O rety, chcę wziąc udział, pewnie! :) t.awanturnica@gmail.com
    Twój banerek załączam na blogu: krolowamoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chętnie przygarnęłabym do siebie takie "przydasie: :) Baner powiesiłam tutaj: http://annawojnar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Na takie cudeńka szkoda nie zapolować :D Ustawiam się w kolejce :)
    quillingowoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za zaproszenie na candy, ja lubię wszelkie zabawy blogowe więc z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy :-) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że bierzesz udział :) Ja u Ciebie w ostatniej zabawie niestety nie wygrałam, ale może Tobie uda się wygrać u mnie ;) Powodzenia :)

      Usuń
  22. Ja też się zgłaszam:) A banerek tutaj www.moje-cuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. i ja chętnie się zapisuję :) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie wezmę udział z zabawie :) Banerek na blogu http://lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cóż za wspaniałości. Zapisuję się.

    http://alejainspiracji.blogspot.com/2014/10/uwaga-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się i ja :) chciałabym zostać na dłużej i dostawać info o Twoich nowych pracach, bo robisz cudne rzeczy :) ale nie widzę nigdzie możliwości dodania do obserwowanych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Postaram się o taki guziczek (na razie wyskakuje cały czas błąd), ja zawsze ręcznie kopiuje adres bloga i dodaję do obserwowanych. Miło mi będzie jak zostaniesz na dłużej :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Ale cudeńka rozdajesz, aż Ci zazdroszczę takiego sklepu gdzie takie fajne rzeczy można dostać. Z miłą chęcią zapisuję się na candy, może trafią mi się te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj uwielbiam ten sklep, a jak jest nowy nowy towar to nie wiem na co patrzeć ;) Powodzenia :)

      Usuń
  28. I ja z wielką ochotą zapisuję się na Twoje Candy - cudne cukierasy :)
    Banerek już zamieszczony: http://evebellart.blogspot.com
    ps. zapraszam również na Candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia :) Zapisałam się również na Twoje Candy, dziękuję za zaproszenie :)

      Usuń
  29. Zapisuję się do zabawy! :) Sama dopiero wkraczam do świata tworzenia kartek i niewiele na razie mam i doświadczenia, i materiałów, więc takie przydasie baaardzo mi się przydadzą :) Podlinkowany baner umieszczam na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Same baardzo potrzebne rzeczy rozdajesz.
    Oczywiście zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie fajne rzeczy- ja dopiero zaczynam zabawę w karteczki, więc nie ukrywam , że wszystko się przyda :-) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja karteczek nie robię, ale wiem że wiele osób to lubi i takie rzeczy się przydadzą , Pozdrawiam :)

      Usuń
  32. Zgłaszam się . Banerek już u mnie wisi na blogu. Zapraszam Cię do mnie i pozdrawiam cieplutko w tą zimniastą pogodę brrr....
    :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie śliczności rozdajesz!
    Ustawiam się w kolejce! :D
    Pozdrawiam.
    http://pinku-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczności, ustawiam się w kolejce,
    banerek na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja i ja :)))))
    Takie cudeńka, że grzechem byłoby nie spróbować :0
    Pozdrawiam serdecznie. Edka.

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzę, że kolejka długaśna:) z chęcią i ja dołączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pysznie:) Takie słodkości, że trudno się nie skusić:) Na fb też już polubione :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ależ słodkości :)
    Zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Z miłą chęcią ustawię się w kolejce i będę do ciebie zaglądała

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapisuję się i ja na Twoje różowości :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. ależ cudne słodkości!!
    aż ślinka pociekła ;-)))
    ustawiam się w kolejce - nie mogłam sobie odmówić ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudne rzeczy więc zapisuje się i ja:)
    Banerek na pasku bocznym na http://rozanyzakatek90.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Przecudowne te nagrody, więc i ja staję w kolejce :3
    banner tu: marcepankowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam i szybciutko ustawiam się w kolejkę po te cuda:)
    http://aagulaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam, zaczynam przygodę ze scrapbookingiem, więc biorę udział <3
    baner na http://fabulous-christmas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęscia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie wezmę udział w tej zacnej zabawie :-) Banerek już u mnie:

    http://handmadesyliks.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Syliks :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. chętnie dołączę doi zabawy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Dołączam choć chętnych dużo, a będzie jeszcze więcej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Z chęcią przyłączam się do zabawy. Bardzo bym chciała wygrać rozaleczka_19.05.1989@o2.pl Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  51. ja też chętnie powalczę baner na siljia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Chętnie dołączam do zabawy:) Ale dłuuuga kolejeczka:) Cóż się dziwić same cuda na zdjeciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No długa się zrobiła, nie spodziewałam się :) Powodzenia :)

      Usuń
  53. Zapisuję się :) i zapraszam też na moje Candy :) http://kolorowy-swiat-gio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Obok takich słodkości trudno jest mi przejść obojętnie - więc ustawiam się w kolejce. banerek już jest u mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com/ W rewanżu zapraszam na moje candy :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapisuję się jak najbardziej .http://krepamojapasja.blogspot.com/ POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  56. I za to uwielbiam candy... przez przypadek trafiam na rewelacyjne blogi!
    A Twój jest niesamowity! Przeglądam go od dłuższej chwili i nadziwić
    się nie mogę jakie masz genialne pomysły! Niby takie proste a takie efektowne!
    Najbardziej podobają mi się pomysły na przypory z patyczków i klamerek! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    scrapina-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi naprawdę bardzo miło, że podoba Ci się mój blog i to co robię :) i dziękuję za zaproszenie, na pewno zajrzę :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  57. Z wielką przyjemnością dołączam do zabawy i liczę na szczęście :-) Pozdrawiam - CreaDiva www.creadivvva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja spróbuje swojego szczęścia w tej zabawie:) Banerek na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja też chcę wygrać :)
    http://alagaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. zgłaszam się ;D
    http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale długa lista chętnych. Ja też się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  62. dopiero zaczynam wdrażać się w świat scrapbookingu i chętnie wezmę udział w takiej zabawie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Z przyjemnością się ustawię:) baner na http://monikanahamaku.blogspot.com/
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się. :)) Banerek jest tutaj: http://moje-poczytajki.blogspot.com/p/konkursy.html
    I obserwuję oczywiście pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  65. Ustawiam się w kolejce :) banerek na blogu http://aputus-pasji.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  66. Super zabawa. Ustawiam się w kolejeczce.
    Banerek i info tu: http://melodia-tomik.blogspot.com/2014/11/candy-u-babajaagi.html - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ale długaśna kolejka :) Ale może szczęście dopiszę więc zgłaszam się i ja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się do zabawy. Rozalia rozaleczka_19.05.1989@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. wydłużam kolejkę po te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  70. No to i ja stanę na końcu ogonka po te śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Wow, długa kolejka! Ale oczywiście staję na końcu wierząc w cuda :)) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  72. No nie wiem jakie mam szanse, ale chyba jak kazdy. Staje w kolejce po to super candy i zycze dalszych owocnych lat na blogu i fejsie. Warunki spełnione.
    http://handmadebydyda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Ustawiam się w kolejce ;) Cukierasów nigdy za wiele ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam :) i ja z chęcią wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Super zabawa. Z miłą chęcią się przyłączam.
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Aleeeż kolejka!
    Ależ cukierasy!
    Z radością udział biorę w Candy!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  77. Aleeeż kolejka!
    Ależ cukierasy!
    Z radością udział biorę w Candy!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  78. Chętnie staję w tej długiej kolejce:) Pozdrawiam i zapraszam na moje andrzejkowe candy
    http://dobrywiatr.blogspot.com/2014/11/andrzejkowe-candy-dobry-wiatr.html

    OdpowiedzUsuń
  79. z przyjemnością dołączę do ogonka. Tyle cudeniek, w sam raz do kącika kreatywności w przedszkolu mojej młodej :)
    pozdrawiam
    anna.kochanek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. kolejka dlugasna :( ale wcale mnie to nie dziwi - jako poczatkujacy w temacie scrapowym przygarne kazde przydasie garsciami wiec z wielka nadzieja ustawiam sie w kolejczce.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Miło i kreatywnie jest na Twoim blogu, podobaja mi się Twoje niecodzienne pomysły.
    Z wielka radoscią goszczę u Ciebie i zapisuję sie do Twojej rozdawajki
    Z pozdrowieniami,
    ewa z http://rodziceodzieciach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Takich słodyczy nigdy nie odmawiam ;-))) Staję cichutko na końcu tej wielkiej kolejki :-))) ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Witam i ja się zapiszę . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. Ileż dobra...Staję w kolejce z niecierpliwością czekając na losowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Piękne są te cuda. Zapisuję się do Twojej zabawy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  87. Ojejciu, ale ta kolejka długaśna ... Ale nie zraża mnie to i się zapisuję na te słodkości oraz przy okazji zostaanę na troszkę dłużej :-)
    Pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń
  88. Kolejka długa jak w latach 80-tych :) Ale stanę... może ostatni będą pierwszymi :)
    I zapraszam na moje candy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Zgłaszam się i ja. Banerek u mnie na blogu: http://my-hobby-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam się, baner u mnie na blogu: http://kingway007.blogspot.com/ :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  91. Chętnie wezmę udział :) Przed świętami się bardzo przydadzą takie drobiazgi, zresztą - na pedagogicznych studiach też :)
    Banerek u mnie po prawej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  92. I ja skaczę do kolejki, a może się uda :) banerek na pasku bocznym
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  93. to ja tak rzutem na taśmę się zapisuję do zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń